Så mye økte det digitale salget til HS Media i fjor I 2022 var det den digitale utviklingen som gledet aller mest. For samlet sett så solgte de for mindre i fjor enn året før.
Lars Erik Bratli ble kåret til årets selger i HS Media Årets selger i HS Media har så å si salg i blodet.
HS Media med NAL-avtale HS Media er blitt enige med Norske arkitekters landsforbund om å selge annonser for de sammenslåtte nisjemediene Arkitektur N og Arkitektnytt.
HS Media tar over salget til Norsk Golf – Det er vind i seilene hos golfen her til lands, sier daglig leder i HS Media.
Linn Nyeng Waage ansatt hos HS Media: – Gleder meg veldig Daglig leder i HS Media, Tor Arne Sandholt, mener mangfold er en viktig forutsetning for å skape en vinnerkultur innen salg og markedsføring.
Vi heier på nisjemediene – enten vi selger for de eller ikke «Ved utgangen av mai i 2022 har vi i HS Media solgt 82 prosent av 2022-budsjettet for nisjemedier », skriver Tor Arne Sandholt.
Fra helsevesenet til salgsjobb: Ann Jeanette Strand ansatt hos HS Media Ann Jeanette Strand (30) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Strand gjør dermed en spennende overgang fra helsevesenet til en salgsstilling hos HS Media.
Neria Karabeg blir digital markedsfører i HS Media – Hun er en sterk ressurs med internasjonal erfaring.
HS Media har passert 49 prosent av budsjettmålet for print-annonser i 2022 – Fortsetter salget på samme måten som i slutten av 2021 og starten på 2022, så er det meste mulig.
Salgsrekorder for magasinutgavene til VG og Dagbladet VGs Endelig Fredag og Dagbladets Magasinet kan glede seg over annonserekorder i 2021.
HS Media har nådd salgsmålet på 115 millioner kroner Daglig leder, Tore Arne Sandholt, gleder seg over å gå i pluss.